Задать город Харьков по умолчанию? Да, согласен / Нет, спасибо
спектакль Чио-Чио-Сан в Харькове

Чио-Чио-Сан

Харьков, 08 июля 2016 г, 18:30
ХАТОБ ХАТОБ
г. Харьков, ул. Сумская, 25
Харьков
+380445905555
Продажа закрыта
Опера Дж. Пуччіні «Чіо-Чіо-сан» Опера Дж. Пуччіні «Чіо-Чіо-сан» – безперечний шедевр італійської опери початку ХX століття. Друга назва опери – «Мадам Батерфляй», прояснює сюжетну підоснову, так як перекладається як «метелик». Японське кімоно, схоже на крила метелика, носить юна Чіо-Чіо-Сан. Вона, як метелик, летить на сліпучий вогонь кохання. І кілька років поспіль вірить, що американський морський офіцер, для якого шлюб з японкою нічого не означає, знову припливе на білому кораблі. Нарешті, він повертається, щоб забрати з собою маленького сина. І тоді стає свідком непоправного ... Ця опера – драма однієї героїні, одна з найтрагічніших в світовому оперному репертуарі. Глядач стає свідком переродження по-дитячому наївної юної дівчини в зрілу, експресивну жінку, для якої поняття честі і гідності значніше за власне життя.Зворушлива історія кохання розгортається в японському містечку Нагасакі, тому і сценографія і музика відтворюють орієнтальний дух східної культури. Композитор створив дивовижний синтез екзотичних інтонацій, що беруть свій початок з традицій японського фольклору і академічного блискучого бельканто, яке розкриває всю палітру виразності людського голосу. Але успіх прийшов до опери не відразу. Перша постановка опери «Мадам Батерфляй» ( «Чіо-Чіо-сан») відбулася в 1904 році в міланському «Ла Скала». Робота над новою партитурою у Пуччіні ускладнилася тим, що він, пристрасний автолюбитель, потрапив в катастрофу і зламав ногу. Але на привітання глядачів йому багаторазово виходити не прийшлось публіка поставилася до його нового дітища із прохолодністю. І лише друга, скорочена редакція опери була прийнята «на ура». Особливо, коли в Буенос-Айресі нею диригував видатний Артуро Тосканіні. Незабаром оперу про маленьку японську гейшу, яку спокусив і кинув американский морський офіцер, почули і в Токіо. Настало світове визнання, і неймовірна популярність цього зворушливого образу почала зростати. Тоді Пуччіні на карикатурах зображали не інакше як в компанії з мадам Батерфляй. Чіо-Чіо-сан співали різні жіночі голоси і ліричні, і драматичні сопрано. Від цього залежало трактування вокального образу. До речі, конкурс в Японії на кращу Чіо-Чіо-сан світу не раз виявляв серед виконавиць цієї ролі колишніх радянських співачок. Деякі з них виступали і на сцені нашої опери Марія Бієшу, Гізела Ципола, Ламара Чконія. А в галереї харківських Чіо-Чіо-сан з 1920-х років були такі різні і по-своєму чудові «метелики», як Катерина Копйова, Олена Виноградова, Мірра Раїк, Катерина Морозова, Софія Мостова, Олександра Оголевець, Людмила Цуркан, Іраїда Броннікова, Марина Гончаренко, Ангеліна Романовська, Олена Скворцова, Вікторія Шут...Тривалість: 3 год.


Заказать и купить билеты на Чио-Чио-Сан можно онлайн через интернет. Оплата наличными возможна при покупке в кассе или курьеру (при заказе билета с доставкой).

Спектакль Чио-Чио-Сан в Харькове состоится 08 июля 2016 г, 18:30, ХАТОБ.

Опера Дж. Пуччіні «Чіо-Чіо-сан»

Опера Дж. Пуччіні «Чіо-Чіо-сан» – безперечний шедевр італійської опери початку ХX століття. Друга назва опери – «Мадам Батерфляй», прояснює сюжетну підоснову, так як перекладається як «метелик».

Японське кімоно, схоже на крила метелика, носить юна Чіо-Чіо-Сан. Вона, як метелик, летить на сліпучий вогонь кохання. І кілька років поспіль вірить, що американський морський офіцер, для якого шлюб з японкою нічого не означає, знову припливе на білому кораблі. Нарешті, він повертається, щоб забрати з собою маленького сина. І тоді стає свідком непоправного ...

Ця опера – драма однієї героїні, одна з найтрагічніших в світовому оперному репертуарі. Глядач стає свідком переродження по-дитячому наївної юної дівчини в зрілу, експресивну жінку, для якої поняття честі і гідності значніше за власне життя.
Зворушлива історія кохання розгортається в японському містечку Нагасакі, тому і сценографія і музика відтворюють орієнтальний дух східної культури. Композитор створив дивовижний синтез екзотичних інтонацій, що беруть свій початок з традицій японського фольклору і академічного блискучого бельканто, яке розкриває всю палітру виразності людського голосу. Але успіх прийшов до опери не відразу.

Перша постановка опери «Мадам Батерфляй» ( «Чіо-Чіо-сан») відбулася в 1904 році в міланському «Ла Скала». Робота над новою партитурою у Пуччіні ускладнилася тим, що він, пристрасний автолюбитель, потрапив в катастрофу і зламав ногу. Але на привітання глядачів йому багаторазово виходити не прийшлось публіка поставилася до його нового дітища із прохолодністю. І лише друга, скорочена редакція опери була прийнята «на ура». Особливо, коли в Буенос-Айресі нею диригував видатний Артуро Тосканіні.

Незабаром оперу про маленьку японську гейшу, яку спокусив і кинув американский морський офіцер, почули і в Токіо. Настало світове визнання, і неймовірна популярність цього зворушливого образу почала зростати. Тоді Пуччіні на карикатурах зображали не інакше як в компанії з мадам Батерфляй. Чіо-Чіо-сан співали різні жіночі голоси і ліричні, і драматичні сопрано. Від цього залежало трактування вокального образу. До речі, конкурс в Японії на кращу Чіо-Чіо-сан світу не раз виявляв серед виконавиць цієї ролі колишніх радянських співачок. Деякі з них виступали і на сцені нашої опери Марія Бієшу, Гізела Ципола, Ламара Чконія.

А в галереї харківських Чіо-Чіо-сан з 1920-х років були такі різні і по-своєму чудові «метелики», як Катерина Копйова, Олена Виноградова, Мірра Раїк, Катерина Морозова, Софія Мостова, Олександра Оголевець, Людмила Цуркан, Іраїда Броннікова, Марина Гончаренко, Ангеліна Романовська, Олена Скворцова, Вікторія Шут...
Тривалість: 3 год.

Подробнее
Свернуть
Подробнее
 
 
Подпишись на KARABAS.COM в Viber